:)

Khamis, 24 Jun 2010

contest bergaya dengan baju :)



contest ni..cik candy dandy yang buat..:)..mmg cute cik candy dandy ni..watcha!.
( kaki kipas )..haha:D

tgh2 blogwalking..aku ter "excited" kt 1 contest ni. Bergaya dengan baju.!!.so aku cuba jew lah dengan nasib yang tak seberapa nak malang ni..hehe:D.walau tade org nak invite...luya join this contest ya!!

"gun ju pe nyu"

lee min ho versi msia

ni pic mmbe "sazlee"nama nya.rmai org ckp dia mcm lee min ho.wat eva lah.!haha
haha:D.tamak!..tak apa lah..org cakap kalau kita buat sesuatu biarlah bersungguh2..so aku pun bg la dua picture..hehe:).pic ni aku yg snap sbb tu ada kat aku..wee~

siapa yang nak join tarikh tutup  3 JULAI 2010 !!















Syarat-syaratnya ialah :

1. Para blogger yang tinggal di Malaysia sahaja boleh join ini contest ! Lelaki dan perempuan !
2. Buat entri yang bertajuk Contest Bergaya Dengan Baju. (ikut suka nak cerita pasal gambar .atau tak)
3. Letakkan banner kat atas tu dekat sidebar blog korang.
4. Link kan terus ke Contest ini.
5. Ikut suka korang nak jadi follower ke tak. Tidak diwajibkan pun.
6. Lepas dah buat entry. Post kan link entry korang tu dekat komen bawah ni ea.
7. Akan ada dua hadiah satu bahagian lelaki satu bahagian perempuan. Adil bukan....
8. Akan dinilai oleh Encik Megat a.k.a bapak saya !
9. Hadiah misteri tetapi berkaitan dengan contest ini.
10. Tertib.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan