:)

Jumaat, 18 Jun 2010

childish:)

"HEROES"
coming soon!!:))
3 heroes  have done!!..but 2 heroes are still under construction..hehe:)..3 of the hero still has no name..so can u give any suggestion for their name??:).PLS leave your sugGestion in the chat BOX..


  Bila cakap pasal hero......
Dulu time aku budak2 selalu berangan ada macam2 power. hehe. Tapi faveret aku tetap "superman". yeah!!.Best uh kalau dapat tolong orang lain. Then kalau ada org cari gado ngn aku senang2 jew aku settlekan dia.(wah!! mmg kuat berangan)haha:D..Time tidur kerap juga aku mimpi pasal hero2 ni. Mmg "kemaruk" gila.ahaha. The funny part is everyday before sleep ...aku selalu berharap agar next day aku ada power tak kira lah power apa-apa pun.hehe:).Bila dah masuk alam remaja ni..aku sangat berharap ada power can read pemikiran orang lain.huhu. Sebab ..makin aku membesar semakin ramai orang yang pelik2 aku jumpa.So..if i can read their minds..aku boleh faham cara mereka berfikir.(sebab tu aku minat jadi kaunselor).takde la orang benci kan aku.Sebab aku boleh follow cara mereka berfikir."sehati sejiwa"hehe:))..lebih2 lagi bila perempuan berfikir. I dont know y..gegurl senang kena tipu(tp tak la semua kan3)..hmmm.

oke2:)ada lah beberapa mmbe aku ni..dia boleh  percaya dengan orang yang dia tak kenal. (They know each other through social websites.).even orang yang dia kenal tu tipu dia hidup2.ade juga yang sanggup jual m*****..apakah?..weird..hmmm..tp aku sebagai mmbe dia dah puas dah bagi advise..tegur dia. Sampai dia boleh sound aku supaya jangan disturb hidup dia lagi..what the FROG!..ahaha. Aku bukanlah nak kepoh tapi dah kena tipu terang2 pun still nak percaya. "ALLO! friend lu dah kena tipu mau caya ka?!-.-"..nothing to say!just silent..wait & see O_o"..haha..sebab tu la aku nak ada power boleh baca fikiran orang lain!..:D..mcm mana lah cara dia berfikir!adakah sebab dia desperate?..hmmm..hanya tuhan saja yang tahu..jeng3:P.

p/s:apa yang tertulis diats tiada kena mngena antara hidup atau yg sudah mninggal dunia(tp mmg ada kena mngena pun)hehe..sorry der!!


6 ulasan:

  1. hehe. . .kwn aqu nk jdi superman?
    hebat nyer dye knnnnnnnnn?

    BalasPadam
  2. takyah dowh ada power2 ni...ko kan dah ada dah power...dah 200 lebih dah...kat spek ko jek...hahaha

    BalasPadam
  3. hahahaha,.. cerita ni memang lawak gila!!! then ,.. mengingatkan saya kepada seorang senior ni yang menggilai ultraman and superman,. so chill =.=" cita2 beliau nak jadi ultraman, nak selamatkan dunia daripada raksasa -_________-" kalau dalam kelas tu, hampir semua orang kena fire dengan dia -.-

    BalasPadam